Gyakran Ismételt Kérdések

Szállítás

Mikor várható a csomagom feladása?

A rendelésed igyekszünk a lehető leghamarabb feladni (akár a rendelés napján vagy másnapján). Feladáskor kiküldünk egy e-mailt, amiben benne van a csomag nyomkövetéséhez szükséges információ. 

Mikor érkezik meg a csomagom? 

Az átlagos szállítási idő 2-14 munkanapig tart. Amint úton van hozzád a csomag, értesítünk a megadott e-mail címen.

Milyen szállítási módok lehetségesek?

Csomagautomaták: Foxpost, GLS, Packeta

Házhozszállítás: GLS, MPL

Hogyan tudom megnézni hol jár a rendelésem?

A vásárlás után egy e-mailt fogsz kapni, amely megerősíti, hogy a rendelésedet megkaptuk és feldolgozás alatt áll. A nyomkövetési információkat a megadott e-mail címre küldjük, amint a rendelésed feladtuk.

Van lehetőség ingyenes szállításra?

Igen. 15 000 Ft vásárlási érték felett a szállítás ingyenes.

Tudom csomagautomatába is kérni a csomagom?

Igen. Csomagod Foxpost, GLS, Packeta csomagautomatákba is tudod kérni.

Mennyibe kerül a szállítás?

15 000 Ft rendelési érték felett szállításod ingyenes házhoz és csomagautomatásba is!

15 000 Ft alatt:

Packeta csomagautomata: 1290 Ft

Foxpost csomagautomata: 1600 Ft

GLS csomagautomata: 2030 Ft

GLS házhozszállítás: 2030 Ft

MPL házhozszállítás: 2500 Ft

Tudok utánvéttel fizetni?

Igen. Utánvétes fizetést csomagautomatába történő szállítás esetén bankkártyával tudsz fizetni, házhozszállítás esetén a futárnak lehetséges a készpénzzel, illetve bankkártyával való fizetés is. Az utánvét díja +690 Ft.

Rendelés

Milyen fizetési módok vannak?

Fizetni tudsz bankkártyával, Apple pay-el, PayPal-al. Lehetséges utánvétes fizetés is, ahol házhozszállításnál a futárnak tudsz bankkártyával vagy készpénzzel is fizetni. Az utánvét díja +690 Ft.

Hogyan tudom törölni/megváltoztatni a rendelésem?

Megváltoztatni vagy törölni a rendelésed csak feladás előtt tudjuk!

Amennyiben még nem kaptál e-mail-t csomagod feladásáról, kérlek vedd fel velünk mielőbb a kapcsolatot a floromondoteam@gmail.com e-mail címen.

Termék

Állatkísérlettől mentesek a termékek?

Igen. Büszkén jelentjük ki, hogy gyertyáinkhoz felhasznált alapanyagaink mind állatkísérlettől mentesek!

A termékek kizárólag vegán összetevőkből készülnek?

Igen. A gyertyákban és illatviaszokban felhasznált szójaviasz, és illatolajok is mind vegánok!

Hogyan tudok többet megtudni a gyertyák és illatviaszok összetételéről?

Gyertyáink és illatviaszaink összetételei az alábbiak:

szójaviasz: szójabab olajából készülő természetes viasz, amely környezetbarát és megújuló forrásból származik.

illatolaj: felhasznált illatolajaink ftalát-, parabén- és egyéb károsanyagoktól mentesek, így égetésük biztonságos számodra és a környezet számára is.

színező: felhasznált színezőink teljes mértékben megfelelnek az EU vegyi anyagokra vonatkozó biztonsági és környezetvédelmi előírásainak, allergénmentesek, továbbá mentesek az oldhatatlan anyagoktól, biztosítva ezzel a biztonságos használatot, a tiszta égést és a környezetbarát megoldást

Olvasd el blogbejegyzésünket termékeinkben felhasznált alapanyagainkról: 

Hol készülnek a termékek?

A gyertyák budapesti műhelyünkben készülnek, jókedvvel, odafigyeléssel egyesével öntve, figyelve a részletekre.

Tartalmaznak illatanyagot a gyertyák és illatviaszok?

Igen. Termékeinkben felhasznált illatolajaink ftalát-, parabén- és egyéb károsanyagoktól mentesek, így égetésük biztonságos számodra és a környezet számára is.

Miért jelennek meg fehér foltok a gyertyán/illatviaszon?

Ha fehér foltokat látsz megjelenni szójagyertyádon, illatviaszaidon, akkor azok általában a viasz természetes kristályosodásának következményei, amelyek hőmérsékleti ingadozások miatt alakulhatnak ki. Ezek a kristályfoltok azonban nem befolyásolják a gyertya minőségét, használatát!:)

TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Ha meggondoltad magad, és szeretnéd visszaküldeni a gyertyád/illatviaszod, vedd fel velünk a kapcsolatot floromondoteam@gmail.com e-mail címünkön.

Kérlek, az e-mailben írd le a rendelési számod. Fontos, hogy a terméket kizárólag az eredeti csomagolásában és használatlan állapotban tudjuk csak visszafogadni.

A visszaküldés saját költségedre történik. Miután megkaptuk a visszaküldött terméket, a visszatérítést utalással 14 napon belül megkapod.

A termék sérülten érkezett. Mit tehetek?

Bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy ezt elkerüljük, megeshet, hogy a termék megsérül a szállítás során.

Ha sérült vagy hibás terméket kaptál, kérjük, jelezd ezt a kézbesítést követően 30 napon belül. Lépj kapcsolatba velkünk a floromondoteam@gmail.com e-mail címen, írd le a rendelési számod, és küldj egy fényképet a sérült vagy hibás termékről.

Ha a termék valóban hibásnak bizonyul vagy szállításkor sérült, díjmentesen kicseréljük vagy annak árát visszatérítjük.