Gyakran Ismételt Kérdések
Szállítás
Mikor várható a csomagom feladása?
A rendelésed igyekszünk a lehető leghamarabb feladni (akár a rendelés napján vagy másnapján). Feladáskor kiküldünk egy e-mailt, amiben benne van a csomag nyomkövetéséhez szükséges információ.
Mikor érkezik meg a csomagom?
Az átlagos szállítási idő 2-14 munkanapig tart. Amint úton van hozzád a csomag, értesítünk a megadott e-mail címen.
Milyen szállítási módok lehetségesek?
Csomagautomaták: Foxpost, GLS, Packeta
Házhozszállítás: GLS, MPL
Hogyan tudom megnézni hol jár a rendelésem?
A vásárlás után egy e-mailt fogsz kapni, amely megerősíti, hogy a rendelésedet megkaptuk és feldolgozás alatt áll. A nyomkövetési információkat a megadott e-mail címre küldjük, amint a rendelésed feladtuk.
Van lehetőség ingyenes szállításra?
Igen. 15 000 Ft vásárlási érték felett a szállítás ingyenes.
Tudom csomagautomatába is kérni a csomagom?
Igen. Csomagod Foxpost, GLS, Packeta csomagautomatákba is tudod kérni.
Mennyibe kerül a szállítás?
15 000 Ft rendelési érték felett szállításod ingyenes házhoz és csomagautomatásba is!
15 000 Ft alatt:
Packeta csomagautomata: 1290 Ft
Foxpost csomagautomata: 1600 Ft
GLS csomagautomata: 2030 Ft
GLS házhozszállítás: 2030 Ft
MPL házhozszállítás: 2500 Ft
Tudok utánvéttel fizetni?
Igen. Utánvétes fizetést csomagautomatába történő szállítás esetén bankkártyával tudsz fizetni, házhozszállítás esetén a futárnak lehetséges a készpénzzel, illetve bankkártyával való fizetés is. Az utánvét díja +690 Ft.
Rendelés
Milyen fizetési módok vannak?
Fizetni tudsz bankkártyával, Apple pay-el, PayPal-al. Lehetséges utánvétes fizetés is, ahol házhozszállításnál a futárnak tudsz bankkártyával vagy készpénzzel is fizetni. Az utánvét díja +690 Ft.
Hogyan tudom törölni/megváltoztatni a rendelésem?
Megváltoztatni vagy törölni a rendelésed csak feladás előtt tudjuk!
Amennyiben még nem kaptál e-mail-t csomagod feladásáról, kérlek vedd fel velünk mielőbb a kapcsolatot a floromondoteam@gmail.com e-mail címen.
Termék
Állatkísérlettől mentesek a termékek?
Igen. Büszkén jelentjük ki, hogy gyertyáinkhoz felhasznált alapanyagaink mind állatkísérlettől mentesek!
A termékek kizárólag vegán összetevőkből készülnek?
Igen. A gyertyákban és illatviaszokban felhasznált szójaviasz, és illatolajok is mind vegánok!
Hogyan tudok többet megtudni a gyertyák és illatviaszok összetételéről?
Gyertyáink és illatviaszaink összetételei az alábbiak:
szójaviasz: szójabab olajából készülő természetes viasz, amely környezetbarát és megújuló forrásból származik.
illatolaj: felhasznált illatolajaink ftalát-, parabén- és egyéb károsanyagoktól mentesek, így égetésük biztonságos számodra és a környezet számára is.
színező: felhasznált színezőink teljes mértékben megfelelnek az EU vegyi anyagokra vonatkozó biztonsági és környezetvédelmi előírásainak, allergénmentesek, továbbá mentesek az oldhatatlan anyagoktól, biztosítva ezzel a biztonságos használatot, a tiszta égést és a környezetbarát megoldást
Olvasd el blogbejegyzésünket termékeinkben felhasznált alapanyagainkról:
Hol készülnek a termékek?
A gyertyák budapesti műhelyünkben készülnek, jókedvvel, odafigyeléssel egyesével öntve, figyelve a részletekre.
Tartalmaznak illatanyagot a gyertyák és illatviaszok?
Igen. Termékeinkben felhasznált illatolajaink ftalát-, parabén- és egyéb károsanyagoktól mentesek, így égetésük biztonságos számodra és a környezet számára is.
Miért jelennek meg fehér foltok a gyertyán/illatviaszon?
Ha fehér foltokat látsz megjelenni szójagyertyádon, illatviaszaidon, akkor azok általában a viasz természetes kristályosodásának következményei, amelyek hőmérsékleti ingadozások miatt alakulhatnak ki. Ezek a kristályfoltok azonban nem befolyásolják a gyertya minőségét, használatát!:)
TERMÉK VISSZAKÜLDÉSE
Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
Ha meggondoltad magad, és szeretnéd visszaküldeni a gyertyád/illatviaszod, vedd fel velünk a kapcsolatot floromondoteam@gmail.com e-mail címünkön.
Kérlek, az e-mailben írd le a rendelési számod. Fontos, hogy a terméket kizárólag az eredeti csomagolásában és használatlan állapotban tudjuk csak visszafogadni.
A visszaküldés saját költségedre történik. Miután megkaptuk a visszaküldött terméket, a visszatérítést utalással 14 napon belül megkapod.
A termék sérülten érkezett. Mit tehetek?
Bár mindent megteszünk annak érdekében, hogy ezt elkerüljük, megeshet, hogy a termék megsérül a szállítás során.
Ha sérült vagy hibás terméket kaptál, kérjük, jelezd ezt a kézbesítést követően 30 napon belül. Lépj kapcsolatba velkünk a floromondoteam@gmail.com e-mail címen, írd le a rendelési számod, és küldj egy fényképet a sérült vagy hibás termékről.
Ha a termék valóban hibásnak bizonyul vagy szállításkor sérült, díjmentesen kicseréljük vagy annak árát visszatérítjük.